При появата му мнозина се съмняваха в неговия успех, а междувременно Duster може да се похвали с такива постижения, за които повечето автомобилни производители могат само да си мечтаят. Семплият, изгоден и симпатичен SUV е продаден от появата си през 2010 г. до сега в световен мащаб 820 000 пъти. Дойде време и за фейслифт. Той демонстрира пораснало самочувствие от страна на румънската дъщерна фирма на Renault и осигури на Duster освен нова решетка на радиатора, нови фарове с интегрирани дневни светлини, нови задни светлини и променен дизайн на кокпита. В него изцяло променени са арматурното табло с различно променените спрямо предшественика уреди, както и навигационната система със 7-инчов тъчскрийн. Има и някои симпатични новости: превключвателите за електрическите стъклоповдигачи вече не са на средната конзола, а са разположени върху блок на вратата, има по-голям брой поставки с общ обем от 3,3 литра, бордови компютър с индикация на външната температура (от ниво на оборудване Laur
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!