Два нови модела и една концепция въплъщават новото мото на Hyundai в Женева

Main March 2, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 14056 views | no comments

Корейският автомобилостроител Hyundai представя на Женевскиs автосалон два нови модела и една концепция.
Световен дебют прави най-новият представител на Hyundai в D-сегмента – i40, чрез който компанията възнамерява да промени традиционното отношение към марката в Европа. Новият i40 ще се предлага с екологични и икономични бензинови и дизелови двигатели, които отговарят на стандартите Euro V, куплирани с шестепенни механични и автоматични трансмисии. Определено най-впечатляващ е новият бензинов агрегат с директно впръскване Nu GDI 2.0 с двойна система за изменение на фазите на газоразпределение (CVVT), който дебютира в i40, за да му осигури 177 к.с. при 6500 об/мин и 208 Нм при 4700 об/мин.
Другата премиера, този път – европейска, е на най-новия модел на Hyundai –сензационното купе Veloster. Ултрамодерният автомобил издига на ново ниво стандартите в сегмента на компактните купета с нововъведения като уникална трета врата, която улеснява достъпа до задната седалка, шестстепенна трансмисия с двоен съединител (DCT) и съвсем нов 1,6-литров двигател с директно впръскване, съчетан с първата трансмисия на Hyundai с двоен съединител. Технологията GDI и на двойната система за изменение на фазите на газоразпределение D-CVVT осигуряват на автомобила по-ниски разход на гориво и вредни емисии и по-висока надеждност при максимална мощност от 138 к.с. и максимален въртящ момент от 167 Нм при 4 850 об/мин.
Гостите на Женевския автосалон ще имат възможност да се запознаят и с най-новия концептуален модел на Hyundai – Curb, който бе показан за първи път на изложението в Детройт през януари. Curb е компактен UAV (Urban Activity Vehicle), предназначен за следващото поколение клиенти на Hyundai. Освен това концептуалният модел е и платформа за изпитание на бъдещите Hyundai Blue Link™ и авто-телематични технологии. Задвижването на Curb е поверено на 1,6-литров, четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор и директно впръскване на горивото (GDI), куплиран със скоростна кутия с два съединителя Direct Shift Gearbox (DSG). Тази комбинация осигурява на колата мощност 175 к.с. и въртящ момент 229Нм. Като към това се прибави и стоп-старт технологията, разходът на Curb е под 7,8 л/100 км в града и под 5,9 на магистрала.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...