Източник: www.hyundaibg.bg
Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще представи новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.
Новият слоган на марката е Ново мислене. Нови възможности. Това обхваща новото брандово позициониране на Hyundai – модерен премиум, което има за цел да осигури на клиентите си надминаващи очакванията им емоционални ценности и преживявания чрез ново мислене и нови възможности. Новите насоки в развитието на марката улавят и духа на промяна на автомобилопроизводителя, който показва впечатляващ възход във всички области на бизнеса.
Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще, пояснява Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe.
Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция модерен премиум се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги, допълва той.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!