На официална церемония вчера в Sofia Event Center корпоративният сайт на КИА Моторс България (www.kia.bg) стана носител на престижното отличие на Forbes E-volution Awards в категория ‘Функционален дизайн и ползваемост’. Forbes събра 162 кандидатури в първото издание на конкурса, като целта бе да се популяризират и отличат най-добрите практики в областта на информационните технологии, да се наградят най-добрите, съвременни и иновативни решения в електронния бизнес. Събитието уважиха представители на бизнеса, включително участващите в конкурса компании, членовете на журито и журналисти.Само преди година КИА Моторс България (www.kia.bg) спечели първо място в своята категория "Автомобили", както и голямата награда "Най-добър сайт" 2012 на конкурс организиран от Българската уеб асоциация. Воден от идеята за максимална информативност и полезност на своите потребители, екипът на КИА Моторс България разработи иновативни модули в официалната си уеб страница www.kia.bg. Изцяло нова услуга и единствена за българското интернет пространство, която КИА Моторс България предлага на своите клиенти е виртуален приемчик – онлайн сервиз. След въвеждане на лична информация и шаси на автомобила, клиентът може да резервира своя час в оторизираните сервизи на марката в страната като съответно заяви и желаната услуга (техническо обслужване, проверка на светлини, оглед на ходова част, проверка на електрическа инсталация, диагностика, преглед на спирачна система, проверка на комплект съединител, общ преглед на двигател, проверка на климатична система, смяна гуми, регулиране геометрията на автомобила, проверка на ремъци, оглед за бояджийски и тенекеджийски услуги). Менюто „Дилърска мрежа” е обогатено с указателни карти и актуални снимки на автосалоните в дилърските представителства на КИА Моторс България в страната.
Освен пълни сведения за предлаганите от корейския бранд автомобили, посетителите могат сами да окомплектоват избрания от тях модел и да подготвят съответния лизингов план. Наред с новите автомобили интернет сайтът предлага и модели втора употреба, с гарантиран произход, преминали обстоен сервизен преглед, както и аутлет предложения, топ оферти и промоции. Всички любители на марката КИА могат да се запознаят с нейната историята, както и с актуалните новини за корейския бранд. За своите лоялни клиенти КИА Моторс България е разработила и специална програма. Тя е първата по своему инициатива за автомобилния бранш на територията на България. Целта на програмата е да осигури на лоялните клиенти на КИА приоритетно обслужване в офисите, сервизите и дилърската мрежа на КИА Моторс България (КМБ), и да предложи многообразни допълнителни привилегии при ползване на лизингови и рентакар услуги. Основната мисия на КМБ е да обгрижва и консултира клиентите на марката КИА не само при покупката на автомобила, но и през цялото време на неговото ползване. По този начин, освен предимствата на моделите КИА – качество, комфорт, икономичност и най-дългата предлагана гаранция, клиентите на КМБ ще имат възможност да станат част от един специален клуб, създаден само за тях.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!