Новият Trafic и нoвият Master

Общи 27 юни 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10750 посещения | без коментари

През последните години Renault е лидер на пазара за лекотоварни автомобили както във Франция, така и в Европа. За да затвърди статуса си в този сегмент, който се изразява в пазарен дял от 14,6% през 2013, компанията обновява цялата си LCV гама с въвеждането на новите Trafic и Master. Производството на новия Trafic се връща обратно в завода на Renault в Сандовил, Франция, от завода на Nissan в Испания. Междувременно новият Master и Kangoo ще продължат да се произвеждат съответно в Батили и Мобюж, което означава, че производството на цялата LCV гама на Renault е съсредоточено във Франция.
Новият Trafic е на път да продължи бляскавата кариера на модела, тъй като предишното поколение беше третият най-добре продаван LCV в Европа през април 2014. За да защити позицията си, той комбинира силните черти на предшественика си с редица ключови подобрения. В допълнение към своя нов, динамичен дизайн, който разчита на новите дизайнерски линии на марката, новият Trafic е още по-голям, с което става по-комфортен и практичен от преди. Предните и задните надвеси са удължени съответно с 10 и 11 см, докато максималната товарна дължина от 3,75 м и 4,15 м за L1 и L2 версиите съответно поставят нов еталон на пазара. В същото време преградната стена е изнесена 3 см по-назад с цел да се подобри комфортът в силно модифицираната кабина.
Създаден да служи като мобилен офис, кабината му предлага поръчково оборудване, включително стойки за мобилен телефон и таблет, пространство за лаптоп и подвижен клипборд с размер А4, които да улеснят живота на бизнес клиентите. Новият Trafic се задвижва от R9M двигател, който се предлага с един (90 и 115 к.с.) или два (TwinTurbo, 120 и 140 к.с.) турбокомпресора, със или без Stop & Start. Новият Trafic комбинира динамика с ефикасност, консумирайки едва 5,7 л/100 км* с dCi 120 двигателя под предния капак. Средно бизнес клиентите ще станат свидетели на това, как разходът им на гориво ще се понижи с 1 л/100 км спрямо Trafic II, което се равнява на икономия от 1000 евро** за период от 3 години. Поръчките за новия Trafic се приемат от юни, а в дилърствата ще се появи през септември.
Master, по-големият ван на Renault, който се произвежда в Батили, Франция, също се нарежда на призовите места в класа си. В допълнение на това, че е най-продаван във Франция, Алжир и Мароко, той се радва на 11,9% пазарен дял от европейския пазар (четвърта позиция) и 13,4% в Евромед-Африка региона (второ място). Обновяването на модела през 2014 трябва да подсили популярността му и да гарантира, че той ще продължи да отговаря на всички нужди на клиентите си. За да постигне тази цел, двигателната гама разчита на Twin Turbo технология, която комбинира допълнителна мощност (до 165 к.с.) и нисък разход на гориво (за икономия от 1,5 л/100 км*). Пътният комфорт и акредитиви за безопасност на новия Master също бяха подсилени с внедряването на последното поколение ESC, включваща Extended Grip, Hill Start Assist и Trailer Sway Control** – както и Wide View Mirror, който елиминира задната сляпа точка. На последно, но не по значение, място гамата на новия Master сега включва панел версия L4 със задно задвижване (H2 и H3) с единични задни колела, разработена специално за нуждите на експресните куриерски услуги. В допълнение на всички тези нови характеристики, последната версия на модела идва с променен дизайн: динамична и модерна предна част, разчитаща на новата дизайнерска идентичност на Renault. Поръчки се приемат от юни, а в дилърствата ще се появи през септември. Повече информация в прикачения файл.

 
Ключови думи:   renault
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте